29 Ağustos 2012 Çarşamba

Skype ile Windows 8 Etkinlestirme

Telefonla aktifleştirme yaparken sorun yaşayanların kullanmasını tavsiye ediyorum . Eğer telefonla yedeklemeyi henüz denemediyseniz Telefonla Aktifleştir bölümünden türkiye yi seçip kendi ev telefonunuzdan aramanızı tavsiye ediyorum , eğer kodunuzu kabul etmezse buradan tekrar konuyu incelemelisiniz.

Güncelleme: Ekim ayı itibari ile windows 8 işletim sisteminizi etkinleştirmeniz için yeni bir yöntem bulunmuştur. Bunun için Windows 8 Etkinlestirme (Videolu Anlatim) başlıklı yazımızı okumanızı tavsiye ediyoruz.

Aşama 1: Öncelikle (Güncel keylerin paylaşılması açısından 1. adım yaptım fakat normalde 5.adımda bunu yapmaya ihtiyacınız olacak)

  • Key Listesi (En Yeni)
slmgr /ipk 4TP9N-CTM6K-4RVCH-92C3W-VH3HC
slmgr /ipk QGR4N-78PMD-KCRQ7-83BXT-YG667

  • Key Listesi (ProWMC)
    slmgr /ipk C7MCR-3R9N7-KX8YH-2X4QC-D668D

  • Key Listesi
slmgr /ipk NYX2F-474CB-WVDH9-B3PKY-MY2K2
listelerinden bir key seçiyoruz.

Uygun key bulamadıysak buradaki listeleri deniyoruz.

Aşama 2: İnternet bağlantımızı kapatıyoruz. (kabloyu çıkartsakda olur)

Aşama 3: Daha sonra görev yöneticisinden yeni görev diyoruz.

Aşama 4: "cmd" yi yönetici ayrıcalıklarını seçerek çalıştırıyoruz.

Aşama 5: Komut penceresine 1.aşamada aldığımız keyi giriyoruz.

Aşama 6: Tamam diyoruz.

Aşama 7:  Bilgisayarım'a sağ tıklayıp özellikler diyoruz ve etkinleştirme ye tıklıyoruz.

Aşama 8: Buradan telefonla etkinleştirme yi seçip (eğer yoksa etkinleştir diyin etkinleştiremeyince bu seçenek gelecek) Birleşik Krallık ı seçiyoruz. (Diğer ücretsiz skype ülkeleri de olabilir)

Aşama 9: Ülke seçince etkinleştirme kodumuzu girmemiz gereken ekran gelecek.

Aşama 10: İnternet erişimini yeniden sağlayıp skype.com dan skype ı indiriyoruz.

Aşama 11: Kuruyoruz.

Aşama 12: Sol üstte bulunan telefonları ara butonuna tıklıyoruz.

Aşama 13: Gelen ekrandan bayrağımıza tıklayıp ülkelerden birleşik krallığı seçiyoruz (Veya etkinleştirmede hangi ülkeyi seçtiysek (Skype ın ücretsiz arayabildiği ülkeler : Fransa , A.B.D , Birleşik Krallık , Polonya , Tayvan))

Aşama 14: Telefon numarasını yazıp arama tuşuna basıyoruz.

Aşama 15: Gerektiğinde tuş takımını göster tuşuna tıklayıp gereken tuşlara basıyoruz.Kod girme bölümüne gelmek için sesi duyduktan sonra direk olarak 1 ve # ı arka arkaya tıklayabilirsiniz.

Aşama 16: Buradan aldığınız kodu etkinleştirme penceresine girip kolaylıkla etkinleştirmeyi tamamlayabilirsiniz.

Aşama 17: İngiltereyi aradığımız için spiker ingilizce konuşuyor. Bunun için İngilizce bilmeyenler aşağıdaki anlattıklarımı harfiyen uygulayın.

Aradın konuşmaya başladı
1sn bekle 1 e bas
1sn bekle # e bas
sonra ilk 5 li grubu yaz thank you diyecek
sonra 2. 5li grubu yaz thank you diyecek
..
.
.
.
.
Son 5li grubu yazdıktan sonra biraz bekletip key kabul olduysa how many ile başlayan bir cümle kuracak orada 1 i tuşla
sana 5 er 5 er söyleyeceğim grupları diyecek kabul için # tekrar dinlemek için * tuşlaman gerek diyecek .
# basacaksın grupları teker teker saymaya başlayacak.
tane tane söylüyor zaten her grupta 2 3 kere tekrarlaman bile gerekse halledebilirsin bu işi

24 yorum:

  1. arkadaşlar ben türkiye numarasını aradım ve etkinleştirdim. hiçbir sorun yaşamadım. aşağıda resimi var.
    http://c1209.hizliresim.com/11/2/ck8n9.png

    Buda rtm (pro) türkçe dil paketi : http://www.multiupload.nl/EHQPZREQGI

    YanıtlaSil
  2. Tekrardan TÜRKÇE olarak yazıyorum. Ben hicbir sorun ile karşılaşmadan 0800 211 39 39 nolu telonu arayarak etkinleştirme yaptım Ekran alıntısı aşağıdadır.
    http://c1209.hizliresim.com/11/2/ck8vj.png

    Buda TÜRKÇE Dil paketidir.
    http://www.multiupload.nl/EHQPZREQGI

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler ama keyimizi nasıl yazıcaz

    YanıtlaSil
  4. internet bağlantınızı kapatın. C:\Windows\System32\cmd.exe yönetici olarak açın buradan http://7pmtech.com/threads/activate-windows-8-via-phone.1833/ yeni anhtar seçin sisteminizde ne kurulu ise, pro yada enterprise sürümüne göre, sonra
    slmgr /ipk ----J-----8-----T-X------K--J serialislmgr'den itibaren kopyalayın. cmd.exe'ini içine fareyle sağ tıkla yapıştır deyin. ve entere basın. sonra etkinleştir deyin. internet olmadığı için yapamayacak ancak bu sayede telefonla etkinleştir tuşu aktive olacak
    ve sonra 0800 211 39 39 nolu telefonu arayarak
    yönergeleri izleyin. aktive olacaktır.

    YanıtlaSil
  5. küçük bir not. eğer windows 8 uygulamanızı aktive ederseniz SAKIN HA SAKIN özellik ekleme serialinle özellik eklemeyin. aktivenizi kaldırıyor.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yöntem Windows 8 pro sürümünde mi çalışıyor sadece ben sadece windows 8 kurdum bende olmuyor

    YanıtlaSil
  8. cmd ekranında key girdiğim zaman hata kodu geliyor Windows etkinleştirildi demiyor ne yapmam gerekiyor yardım ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. arkadaslar ne yaptiysam etkinlestiremedim yok mu baska caresi??

    Verdiginiz keyleri girdim birlesik kralligi ariyorum giriyorum kodlari tutmuyor..

    7pmtech.com sitesi konuyu kaldirmis mi yoksa vip mi yapmis anlamadim..

    Bi el ativerin :))

    YanıtlaSil
  10. arkadasım cok tesekkur ederim windows 8 pro yu simdi etkinlestirdim biraz ingilizcesi olan biri rahatlıkla etkinleştirir

    YanıtlaSil
  11. Etkinlestiren arkadaslar hangi keyle aktif yapiyor yazarsaniz sevinirim, madem etkinlestirmissiniz :)

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar cmd ekranında windows etkinleştiremiyoruz yani bir hata veriyor ve skype'den ararken kod girmeyi nasıl yapıcaz 1# bunlara basıyoruz ama önümüze kod girecek birşey gelmiyor konuyu biraz daha açalım lütfen.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba cmd den keyleri girdiğimde şu hatayı veriyor "0xC004F69 On a computer running Microsoft Windows non-core edition, run 'slui.exe 02Xa 0xC004F69 to display the error text."
    yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ingilizce biliyorsanız aşağıda verdiğim linkteki açıklamadan faydalanabilirsiniz.

      http://www.itguydiaries.net/2012/08/windows-8-activation.html?showComment=1345586564126#c7911101654756953447

      iyi bloglamalar...

      Sil
    2. pardon inglizcem 0% :) translate ile anlamaya çalıştım ama anlayamadım. komut satırına sizin verdiğiniz linktegi komutlarıda denedim ama aynı hatayı alıyom 32 ve 64 her ikisinde de aynı.

      Sil
  14. "0xC004F69 On a computer running Microsoft Windows non-core edition, run 'slui.exe 02Xa 0xC004F69 to display the error text." Bu hatayı alıyoruz.

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar söylenilen hatayı alanlar aşağıdaki linkte anlatılanları uygulayabilirler. Windows 7 için anlatılmış fakat 8 de de geçerlidir.

    http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/getting-error-0xc004f015-when-trying-to-register-a/477ce3cd-955b-4ba4-845d-dad9529d2a40

    YanıtlaSil
  16. CMD EKRANINDAYKEN HATA ALIYORUM YARDIM

    YanıtlaSil
  17. burdada farklı bir yöntem paylaştım arkadaşlar Kendım 3 farklı pcde denedım oldu
    http://www.youtube.com/watch?v=o_SycxZKM6o&feature=plcp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadir Bey yöntemi aşağıdaki linkte size referans vererek anlattım. Teşekkürler...

      http://www.windows8tr.org/2012/10/windows-8-etkinlestirme-videolu-anlatim.html

      Sil
  18. Bunlara hiç gerek yok. Alın size 6 aylık direkt aktivasyon.

    http://cpugpureviews.blogspot.com/2012/10/windows-8-activation-crack-working-on.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 aylık daha mı iyi?? saçmalamayın allah aşkına. burda full sürüm dururken 6 aylık aktifleştirmeyi tercih etmesini istiyorsunuz

      Sil
  19. Arkadaşlar bende denedimde afganistandan başka seçilmiyor bi yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  20. http://www.rifatozkan.com.tr/windows-8-kms-calisan-key-orjinal-yapma/ buradaki işlemide kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...