21 Nisan 2012 Cumartesi

Windows 8'de Bluetooth Nasil Acilir?

Bluetooth iki bilgisayar arasında kısa mesafeden hızlı veri aktarımı sağlayan kablosuz bir teknolojidir. Microsoft'un daha önceki ürünlerinde olduğu gibi windows 8 işletim sisteminde de bluetooth teknolojisi desteklenmektedir.
Eğer bilgisayarınızda bir bluetooth aygıtı varsa ve siz bu aygıtı windows 8 işletim sisteminde kullanmak istiyorsanız, öncelikle bluetooth aygıtınızı etkinleştirmeniz gerekmektedir. Windows 8 işletim sisteminizde bluetooth aygıtınızı etkinleştirmek için aşağıdaki yönergeleri izleyebilirsiniz. Aşağıdaki anlatım windows 7 ve Vista işletim sistemlerinde de işe yaramaktadır.

Aşağıdaki adımları uygulamaya başlamadan önce bilgisayarınızın bluetooth aygıtı olduğundan emin olmalısınız.

Adım 1 : Yönetici hesabınız ile oturum açın.

Adım 2 : Masaüstünde bulunan "Bilgisayarım" (computer) iconuna tıklayın ve açılan pencereden aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi "Denetim Masası" (control panel) 'na tıklayın. ( Bu işletimi Windows + R tuş kombinasyonunu kullanarak "çalıştır" penceresine "control" yazarak da yapabilirsiniz.)
Adım 3: Daha sonra açılan pencerede sağ üst köşede bulunan arama kısmına "bluetooth" yazarak ekrana gelen seçeneklerden aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi "Change Bluetooth Settings" yazısına tıklayın.
Adım 4 : Karşımıza uygun değişiklikleri yapmamız gereken bir pencere geldi. Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi "Options" sekmesinde bulunan 3 kutucuğuda işaretliyoruz ve ardından "OK" butonuna basıyoruz.
Adım 5 : Yukarıdaki adımları uyguladıysanız bluetooth aygıtınız kullanılabilir duruma gelmiştir. Bluetooth ile göndermek istediğiniz dosyanın üzerine sağ tıklayarak "Send" (gönder) açılan ek menüden "Bluetooth Deviance" (bluetooth aygıtı) yazısına tıklayın. Daha sonra ekrandaki yönergeleri izleyerek bluetooth yardımı ile 2 makine arasında bluetooth teknolojisi ile dosya aktarımı yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...