5 Mart 2012 Pazartesi

Windows 8 Türkçe Dil Paketi

Daha önceden widnows 8 indir, Windows 8 Consumer Preview indir ve Windows 8 Tek Link 32 / 64 Bit gibi konularda verdiğimiz windows 8 indirme linklerinden de edindiğiniz gibi şu anda piyasadaki bütün windows 8 sürümleri ingilizce veya başka bir yabancı dilde yayınlandı.

Bize gelen istekler doğrultusunda makaleler yazdığımız için şu sıralar windows 8 türkçe yamasını anlatmaya karar verdik. Sizin için hazırladığımız windows 8 türkçeleştirme makalesinde resimleri takip ederek işletim sisteminizi türkçe yapabilirsiniz.

Not: İndireceğiniz dosya orijinal dil paketi olmamakla beraber sadece yamadır. İşletim sisteminizi yüzde 80 oranında Türkçe yapacaktır. Resimlerin büyük halini görmek isterseniz üzerine tıklamanız yeterli olacaktır. Resimlerin hazırlanmasında yardımcı olan Onur Cem Civelek arkadaşımıza teşekkür ederim.

İlk olarak Windows 8 Türkçe Dil Paketi ya da Alternatif Link | Alternatif Link 2 | Alternatif Link 3 | Alternatif Link 4 dosyalarından birisini bilgisayarınıza indirin. Dosya bilgisayarınıza indikten sonra aşağıdaki aşamaları sıra ile takip ediniz.

Aşama 1: İndirdiğiniz .rar dosyasından çıkan dosyalar arasından resimde işaretlediğimiz "My_WDP_Universal_Language_Installer_Public" isimli olanı çalıştırın.

Aşama 2: Açılan pencerede aşağıdaki resimde işaretlediğimiz yere tıklayın.

Aşama 3: Karşınıza çıkan pencerede sizden işletim sisteminizin sürümüne göre (32-64 Bit) uygun olan yamayı seçmenizi istemektedir. Biz 32 Bit kullandığımız için 32 Bit olanı seçiyoruz.

Aşama 4: Karşınıza gelen ekranda sizden istenen sadece beklemektir. Yükleme bitene kadar bekleyin.

Aşama 5: Yükleme tamamlandıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatmanızı söyleyen bir uyarı gelecek. Bilgisayarımızı yeniden başlatıyoruz.

Aşama 6: Bilgisayarımız tekrar açıldıktan sonra Denetim Masasına (Control Panel) girerek Dil (Language) bölümüne tıklıyoruz.

Aşama 7: Açılan pencerede Advanced Settings'e tıklıyoruz.

Aşama 8 : Resimde işaretlediğimiz alandan Türkçe'yi seçip bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Aşama 9: Bilgisayarımız yeniden başladığında resimde de gördüğünüz gibi windows 8'i artık Türkçe kullanacaksınız.

6 yorum:

  1. Bw sıkıntısından dolayı ek olarak 2 tane alternatif download linki eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  2. Yamadan sonra bilgisayarımı kapatamıyorum yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reset attıktan sonra aynı sorunu yaşıyor musunuz?

      Sil
  3. Emeğine, yüreğine sağlık. Deneyeceğim inşallah. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. biraz daha açıklama yapsaydınız keşke bu bütün sürümler içinmi yani ben Windows 8 Pro kullanıyorum Türkçe olurmu?

    YanıtlaSil
  5. ya bndede aynı sorun setting e istediğim kadar tıkliyim çıkmıyo bu yüzdende alt + f4 ten kapatabiliyorum anca bilgisayarımı ve language ye giremiyorum artık kendi kendine açılmadan kapanıyor...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...