4 Ekim 2012 Perşembe

Windows 7 icin Windows 8 Boot Ekrani

Blogumuzda windows 8 işletim sistemine özgü çeşitli araçlar vermekteyiz. Fakat bildiğiniz gibi diğer işletim sistemlerini kullanan arkadaşlarımız için de zaman zaman işe yarar bilgiler vermekteyiz. Bu bilgilerde genelde windows 8 işletim sistemini tanıtır özellikte olmaktadır.

Bu yazımızda ise windows 7 kullanan kullanıcılar için hazırlanmış küçük bir yazılım vereceğiz. Bu yazılım sayesinde windows 7 işletim sisteminiz windows 8 işletim sisteminin boot ekranını kullanarak başlayacak. Bunun sonucunda windows 7 kullanan ve windows 8 işletim sisteminin boot ekranını merak eden kullanıcılar bu meraklarını gidermiş olacaklar.

Öncelikle yazımızın altındaki link vasıtası ile yazılımı bilgisayarınıza indirin. Daha sonra aşağıdaki aşamaları sırası ile takip edin.

Aşama 1: İndirdiğiniz dosyayı açtıktan sonra içerisinde sizler için hazırlanmış olan Boot Ekranları'nın dosyalarını göreceksiniz. Dosya içerisinde aşağıda gördüğünüz gibi üç faklı boot ekranı bulunmaktadır.

Bu boot ekranlarınızı sisteminiz mevcut boot ekranı ile değiştirmeniz için Windows 7 Boot Updater programını kullanabilirsiniz. Bu programı indirmek için daha önceki konularımızdan Windows 7 Boot Updater başlıklı yazımızı incelemeniz gerekmektedir.

Aşama 2: İndirdiğiniz Boot EkranlarıWindows 7 Boot Updater programının "File" sekmesinde bulunan "Load Boot Skin..." menüsünden yükleyebilirsiniz. Daha sonra programın "Apply" butonuna tıklayın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Sisteminiz açılırken windows 8 boot ekranını göreceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...