4 Ekim 2012 Perşembe

Windows 8 Etkinlestirme (Videolu Anlatim)

Evet arkadaşlar daha önceki konularımızdan Skype ile Windows 8 Etkinlestirme başlığı altında windows 8 işletim sisteminizi Skype programı yardımı ile telefonla etkinleştirmiştik. Fakat bu yöntem gelen yorumlardan da anlaşıldığı üzere bazı kullanıcılarda işe yaramamaktadır.

Yabancı forumlardan takip ettiğimiz üzere son bir kaç gündür windows 8 işletim sisteminizi etkinleştirmeniz için yeni ve basit bir yöntem bulunmuştur. Yöntemi bize bildiren "Kadir Gümüşsoy" arkadaşımıza çok teşekkür ediyoruz.

Şimdi aşağıdaki adımları takip ederek windows 8 işletim sisteminizi 1-2 dakika içerisinde etkinleştirebilirsiniz.

Aşama 1: Öncelikle ihtiyacımız olan CMD (Komut İstemi) komutlarımızı veriyoruz.
slmgr /ipk NG4HW-VH26C-733KW-K6F98-J8CK4
slmgr /skms kms.sjtu.edu.cn
slmgr /skms 147.134.1.42
slmgr.vbs -ato
Aşama 2: Windows 8 işletim sistemimizde mouse imlecimizi sol alt köşeye getirip sağ tık yapıp komut istemi (CMD)'yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.

Aşama 3: Yukarıda verdiğimiz komutları her komut satırına sırasıyla elle girip Enter'lıyoruz.

Tüm yapmanız gerekenler bu kadardı. Son komut satırını girdikten sonra windows 8 işletim sisteminiz etkinleşiyor ve full olarak kullanıma açılıyor.

Windows 8 Aktivasyonunu yapamayanlar için "Kadir Gümüşsoy" arkadaşımız birde video hazırlamış. Videoyu aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.

15 yorum:

  1. teşekkürler işe yarıyor:)

    YanıtlaSil
  2. kardeşim ellerine sağlık,ellerin dert görmesin allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. win 8 aktifleştirme için bu verilen komutları nereye yazıyoruz,videoda sürükleyip bırakıyor ama neyi döküman adı nedir belli değil açarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıklamamızı okursanız gayet açık bir şekilde belirtmiş durumdayız. CMD (komut istemcisi) bölümüne her bir komutu ayrı satıra yazarak windows 8 işletim sisteminizi etkinleştirebilirsiniz.

      Sil
  4. süper süper süper

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler. harikasınız. tek deneyişde full + full forcee...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler iyi iş çıkarmışsınız, fakat bir şey sormak sitiyorum, bu etkinleştirmeyi yaptıktan sonra windowsun durumu fark etmemesi için yapmaktan kaçınmamız gereken şeyler var mı? mesela güncelleştirme, özellik ekleme gibi.

    YanıtlaSil
  7. Ben Windows 8 yüklüyordum. Biçimlendirme alanına gelmeden önce benden serial istedi. İnternetten bir çok serial denedim fakat o ekranı geçemedim yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  8. seriali kabul etmiyor yardımcı olurmusunuz..

    YanıtlaSil
  9. artık işe yaramıyor galiba yukardakilerin aynısnı yaptım son komutu yazdıksan sonra hata veriyo etkinleştirilmedi diye lütfen yardım :(

    YanıtlaSil
  10. Bırakın bu boş işleri kullanın 7'yi kafanız rahat olsun

    YanıtlaSil
  11. kardeş olmuyor son komutta hata veriyor FAKE yani :)

    YanıtlaSil
  12. İlk komutu giriyorum görüntüleyemiyor diyor ?

    YanıtlaSil
  13. hata veriyor ustad ne yapmamız gerekıyor yardımcı olursanız

    YanıtlaSil
  14. Hata veriyor etkinleştirilemedi diyor yardım Lütfen

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...