18 Haziran 2012 Pazartesi

Windows 8 Renkli Duvar Kagitlari

Windows 8 işletim sisteminin yayınlanmasından sonra birçok kullanıcı bilgisayarlarına kurarak bu sisteme alışmaya başladı. Bununla beraber kullanıcılar artık windows 8 işletim sisteminin klasik duvar kağıtlarından sıkılmaya başlamışa görünüyor.

Daha önceki yazılarımızdan Windows8tr Wallpaper Paketi v1 ve Windows8tr Wallpaper Paketi v2 gibi yazılarımızda sizler için windows 8 wallpaper paketleri vermiştik.


Bu yazımızda ise mevcut arka planlarından sıkılanlar için renkli renkli windows 8 duvar kağıtları veriyoruz. Windows 8 için hazırlanmış olan renkli arka planları yazımızın altındaki linkten ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Unutmadan belirtmek isteriz ki indireceğiniz arka planlar yüksek kalitede olup 2560 x 1440 çözünürlüğe sahiptir.

1 yorum:

  1. Ben yan Windows 8 geçmiş bulunmak tayım ilk gözlemlerim win7 diye göre hızlı ancak görseller karmaşık ve karışık belkide yeni kullanıyorum ondandır ancak ya win 8 görünü yada win 7 görünü ikisi bir arada olması biraz karışık söylediğim gibi daha 2 günlük öngörüm
    benim istediğim tasım yazımlımlarımda verimli olması inşallah olur win7 çok kasıyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...