18 Mayıs 2012 Cuma

Hydro Thunder Hurricane Oyunu (Windows 8)

Windows 8 işletim sistemi yeni çıkmış olmasından dolayı pek çok oyunu oynamamıza izin vermemektedir. Aynı zamanda bu işletim sistemi için yapılmış çok fazla oyun da bulunmamaktadır. Fakat Hydro Thunder Hurricane isimli oyunu windows 8 işletim sisteminde rahatlıkla oynayabilirsiniz. Oyunun varsayılan ayarları dokunmatik kullanıcılar için ayarlanmış olsa da ayarlar (settings) kısmından bunları mevcut sisteminize göre değiştirebilirsiniz.
Hydro Thunder Hurricane normalde bir Xbox oyunudur. Fakat firma bu oyunu windows 8 işletim sistemine uyarlayarak ücretsiz bir önizleme sürümü olarak piyasaya sundu. Şu anda oyun önizleme sürümü olduğu için yarış esnasında en fazla 2 tane bot bulunmaktadır. Fakat oyunun geliştiricilerinin duyurduğu üzre, ilerleyen zamanlarda oyun full olarak piyasaya sunulacak ve 11 tane farklı bot seçeneği karşımıza çıkacak.
Oyunu windows 8 işletim sisteminde hiç bir sorun ile karşılaşmadan sorunsuz bir şekilde oynayabilirsiniz. Hydro Thunder Hurricane oyunu windows 8 ve önceki işletim sistemlerinin 32-64 Bit versiyonlarında çalışmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...