31 Mayıs 2012 Perşembe

Windows 7 icin Metro UI Skin Pack

Bildiğiniz gibi zaman zaman windows 8 işletim sisteminin yanında windows 7 ve diğer işletim sistemleri için de bazı paylaşımlar yapıyoruz. Bu paylaşımlar ne kadar diğer işletim sistemleri ile ilgili olsa da windows 8 bağlantılı olmasına dikkat ediyoruz. Çünkü blogumuzun genel konsepti windows 8 işletim sistemidir.

Bu yazımızda windows 7 işletim sistemi kullanan kullanıcılar için sistemlerini Metro arayüzüne benzetmelerine yarayan "Glossy Metro Tile Skin Pack" isimli aracımızı veriyoruz. Bu araç tamamen ücretsiz olmakla birlikte Windows 7 sisteminiz için yeni bir tarz yeni bir arayüz demektir. Windows 7 işletim sistemini kullanıyorsanız ve bilgisayarınızın yeni bir görünüme kavuşup özelleşmesini istiyorsanız bu uygulamayı kullanabilirsiniz.

Yazının altında bulunan linklerden işletim sisteminize (32-64 Bit) uygun olan paketi ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Bu uygulama windows 7 işletim sisteminde çalışmaktadır. Diğer işletim sistemlerinde kullanamıyorsunuz. Kurulum bittikten sonra bilgisayarınızı yeniden başlatınız. Yeni bir arayüz yeni bir tema, simgeler, duvar kağıdı, açılış ekranı ve daha birçok yenilik ile karşılaşacaksınız.

Glossy Metro Tile Arayüz Paketi indir
X64: Download
X86: Download

1 yorum:

  1. admin ben bunu indirdim ama pc mden ses gelmiyor ve silem,yorum uninstaller dan sildim denetim masasından sildim fakat eskiye çeviremiyorum pc: hp pavilion dv5 sistem: windows 7 ultimate yardımcı olursan sevinirim boot menü falan hiçbiri normal win 7 ye dönmüyor ve pc den hiçbir şekilde ses gelmiyor bütün ayarlarını kontrol ettim herşey normal ne oyunda ne int de nede film de gelmiyo acil yardım!!!!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...