19 Mayıs 2012 Cumartesi

Windows 8 Başlat Menüsü (Windows 7 için)

Daha önceden windows 8'i merak eden windows 7 kullanıcıları için bazı programlar vermiştik. Bu programlar sayesinde windows 7 işletim sisteminizi ufak değişikliklerle Windows 8'e benzetebilirsiniz.

Bu yazılarımıza bakmak isterseniz Windows 7 icin Windows 8 Charms Bar, Windows 7 için Windows 8 M3 Themepack Themes ve Windows 7 için Windows 8 Görev Cubugu bu linklerden gözatabilirsiniz.

Windows 7 işletim sisteminizde, Windows 8 işletim sistemine özgü olan başlat menüsünü kullanmak istiyorsanız yazımızın sonunda verdiğimiz ücretsiz portable programı indirip kurmanız yeterli olacaktır.

Programın Özellikleri:

  • Windows 8 Metro Arayüzü
  • Tüm fonksiyonlar sorunsuz çalışmaktadır.
  • Ayarlar, Aygıtlar, Arama ve Paylaşım bölümlerine kolay erişim
  • Başlangıç programlarının seçimi
  • Her zaman üstte özelliği

2 yorum:

  1. Yükledim ama hiç hoşuma gitmedi kaldırmaya çalışıyorum ama program ekle kaldırda görünmüyor formatmı atıcaz yoksa bir yolu varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önceden verdiğimiz uninstaller programlarını kullanmalısınız.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...