5 Mayıs 2012 Cumartesi

Kullanici Hesabi Denetimi Uyarısı

Windows 8 işletim sisteminde de tıpkı windows 7 ve vista işletim sistemlerinde olduğu gibi bazı programları çalıştırırken "Kullanıcı Hesabı Denetimi" yani ingilizce adı ile "User Account Control" uyarısı ile karşılaşmaktayız.

Bir süre sonra tıkladığınız her program çalışmadan önce bu uyarının ekrana geldiğini görürsünüz. Bu durumdan sıkıldıysanız yazımızın tamamını okuyarak Windows 8 işletim sisteminde "Kullanıcı Hesap Denetimi" uyarısını nasıl iptal edeceğinizi öğrenebilirsiniz.

Windows 8 işletim sisteminde "Kullanıcı Hesap Denetimi" uyarısını devre dışı bırakmak için aşağıdaki aşamaları izleyiniz.

Aşama 1 : İlk olarak "Search" yani arama bölümüne aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi "UserAccountControlSettings" yazarak aratıyoruz ve bulunan sonucu çalıştırıyoruz.

Aşama 2 : Yeni bir pencere açılarak karşınıza aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi "Kullanıcı Hesabı Denetimi Ayarları" bölümü gelecektir. 
Aşama 3 : Ekrandaki kaydırma çubuğunu aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi en alt pozisyona getirin ve ardından "OK" butonuna tıklayın. 
Bu işlemleri yaptıktan sonra herhangi bir programı çalıştırmak istediğinizde artık karşınıza "Kullanıcı Hesabı Denetimi" uyarı penceresi gelmeyecektir.

Not: Bu işlemleri windows 7 ve windows vista işletim sistemlerinde de uygulayarak "Kullanıcı Hesabı Denetimi" uyarısını kapatabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...