1 Mayıs 2012 Salı

Windows 8 Tüketici Onizleme Surumu indir

Daha önceden de bahsettiğimiz gibi microsoft firması Mart 2012'de yayınladığı windows 8 tüketici önizleme sürümü ile yakında yayınlanacak kararlı sürüm hakkında ipuçları vermeye başladı. Bu yazımızda ek olarak yazının sonunda windows 8 tüketici önizleme sürümünün tanıtım videosunu ekliyoruz.

Bildiğiniz gibi windows 8 işletim sistemi tamamen görselliğe hitap eden ve windows'un daha önceki sürümlerine göre çok hızlı olan bir işletim sistemidir. Yayınlanan tüketici önizleme sürümünde bunu rahatlıkla görebiliyoruz. Daha önceden yazdığımız Windows 8 Consumer Preview başlıklı yazımızda ürün hakkında ufak incelemelerde bulunmuştuk.

Eğer daha şu ana kadar windows 8 tüketici önizleme sürümünü denemediyseniz windows 8 indir sayfamızdan indirerek deneme fırsatı bulabilirsiniz. Fakat ürünü indirmeden önce bilgisayarınızın windows 8 işletim sistemini kalkdırıp kaldıramayacağını öğrenmek için Windows 8 Sistem Gereksinimleri sayfamızdan öğrenebilirsiniz.

Windows 8 Tüketici Önizleme Sürümünü yani İngilizce adı ile Windows 8 Consumer Preview'u kurarken ihtiyacınız olan ürün anahtarını Windows 8 Consumer Preview Urun Anahtari başlıklı sayfamızdan edinebilirsiniz.

Windows 8 Consumer Preview yani tüketici önizleme sürümünün kurulumu windows 7 kurulumuna çok benzemektedir. Fakat kurulum konusunda kendinize güvenmiyorsanız sizin için hazırladığımız windows 8 kurumu resimli anlatım sayfasından kurulum aşamalarını adım adım takip edebilirsiniz.

Aynı zamanda windows 8 işletim sisteminin henüz resmi olarak Türkçe Dil Paketi yayınlanmadı. Bunun için ise resmi olmayan windows 8 türkçe yaması için sitemizde daha önceden yayınladığımız Windows 8 Türkçe Dil Paketi yazımıza göz atabilirsiniz.

Bilgisayarınıza windows 8 tüketici önizleme sürümü kurduktan sonra tecrübelerinizi bizimle paylaşmak ve görsel öğeler ile süslenmiş bu muhteşem işletim sistemini bizimle beraber keşfetmek isterseniz bu yazımızın altına yorum bırakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...