5 Nisan 2012 Perşembe

Videolu Windows 8 Tanıtımı

Bildiğiniz gibi yaşlaşık 2 ay önce açtığımız windows 8 blogumuzda windows 8 işletim sistemi hakkında bilgi veren birçok yazı yazdık. Bu yazılarımız sayesinde windows 8'i yeni kullanmaya başlayan kullanıcılara yardımcı olmaya çalıştık. Yazılarımız genelde resimli ve yazılı anlatım şeklinde yayınlandı. Çok fazla ayrıntıya girmesek de Windows 8 Tek Link 32 / 64 Bit gibi yazılarımızda windows 8 hakkında ufak yazılı tanıtımlar yapmıştık.

Bu yazımızda ise microsoft tarafından yayınlanan windows 8'in resmi olarak tanıtılan videosunun Türkçe altyazılı şeklini sizlerle paylaşıyoruz. Aşağıdaki videodan windows 8 işletim sisteminin video tanıtımını izleyerek windows 8 hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. 


Henüz windows 8 işletim sistemini denemediyseniz, windows 8 indir sayfasından windows 8 iso dosyasını indirebilirsiniz. Daha sonra Windows 8 Consumer Preview Kurulumu (Resimli Anlatım) yazımızdan ise kurulum aşamalarını takip edebilirsiniz.

Videoyu izledikten sonra düşüncelerinizi yorum yaparak bizimle paylaşabilirsiniz. Eğer daha önceden windows 8 işletim sistemini denediyseniz, tecrübelerinizi ve önerilerinizi de yorum aracılığı ile bizlere iletebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...