7 Nisan 2012 Cumartesi

Windows Xp icin Windows 8 Temasi

Windows 8 işletim sisteminin yayınlanması ile birlikte bazı kullanıcılar windows 8'e geçip geçmemekte tereddüt etmektedir. Bizde sizlere windows 8 işletim sistemini tanıtmak için elimizden gelen desteği vermeye çalışıyoruz. Daha önceki çeşitli konularımızda mevcut işletim sisteminize windows 8 görünümü vermek için bazı temalar vermiştik. Örnek olarak Windows 7 ve Xp'yi Windows 8'e Çevirmek (Tema) konumuzu inceleyebilirsiniz.
Bu yazımızda ise yine windows xp işletim sisteminize windows 8 görünümü vermek için bir tema veriyoruz. Bu tema sayesinde windows xp işletim sisteminizi adeta windows 8 işletim sistemine çevirebilirsiniz. Windows xp işletim sistemi içinv erdiğimiz windows 8 temasını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

Nasıl Yüklenir ?
Bilgisayarınıza indirdiğiniz tema dosyasını ve duvar kağıdını windows xp'nin kurulu olduğu “WINDOWS\Resources\Themes” klasörüne kopyalayınız ve tema ayarlarından gerekli ayarlamaları yapın.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...